從反共者們看到的雙重標準

只係fb換個icon,上一堂課就促成E篇文

今日fb換番舊icon,即刻比人批鬥,比人話我巴膠,即係唔係話乜野...而家「巴士迷」E個名比香港人唱臭哂,連我ED做下巴典編輯,得閒先影吓車,純粹為興趣嘅都身受其害。

其實人人都有唔同興趣架啦,點解係都要針對巴士迷,見到我地好似見到賊咁。你話D巴敗偷野係佢地唔啱,又何必一竹篙打一船人呢。唔通連鐘意一樣野都有罪?

有人討厭巴士、討厭巴士迷 我唔怪ED人,咁人人都有鐘意同憎嘅野,我阻止唔倒,但係請唔好因為討厭巴士、討厭巴士迷 而直斥我嘅為人,踐踏我嘅人格。你可以討厭我嘅興趣,但絕對唔可以用興趣黎評頭品足。
共產黨講求「唔啱就要打,唔順眼就要完全批鬥」,反共者,你巳雙重標準了。
------------------------------------------------------------------
 在某節課上,老師捉D測驗低分嘅出去鬧,當中某同學比老師鬧嘅內容同測驗低分無關,而係鬧佢D文學創作又點點點,打擊E位同學做作家的夢想...

共產黨講求服從性、獨裁、事事要聽佢嘅指令,只有國家說夢想,而人民發個夢都唔得?反共者,你巳雙重標準了。
------------------------------------------------------------------
跟住E位老師仲不停鬧ED同學,重點係佢不知為何知道ED同學嘅興趣和生活,實在令人匪夷所思。我估佢由我地班本週記度得知,而佢又點得到呢?佢令ED同學好不尷尬,揭開人地嘅私隱。令佢地失去尊嚴。究竟,成績欠佳真係可以連尊嚴都冇埋?週記E本學生同班主任之間溝通嘅橋樑,而家已淪為揭穿學生私隱,鬧人嘅工具?

共產黨講求官官相衛、通訊干預、絕無個人私隱、批鬥。反共者,你巳雙重標準了。
------------------------------------------------------------------
E位老師成日鬧D學生,搞到我地自信心下降,頃刻間頹喪不安。最正係話自己冇鬧人,話「我唔會鬧人」...

共產黨善於掩飾事實,玩弄語言藝術。反共者,你巳雙重標準了。
-----------------------------------------------------------------
我知E片野會燒著好多人,but anyway,我就是這樣,D野唔順眼就要發表吓,好似某政府派膠廣告話「有意就提出黎啦」

咦!搞搞吓連我都雙重標準添XD
Share on Google Plus

About Unknown

作者介紹請點上方工具欄「網誌資訊」下「作者」一項
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 意見 :

發佈留言